Інформація щодо розгляду звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів електричної енергії та громадян Держенергонаглядом з питань електропостачання за 11 місяців 2017 року

Інформація щодо розгляду звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів електричної енергії та громадян Держенергонаглядом з питань електропостачання за 11 місяців 2017 року
За 11 місяців 2017 року Держенергонагляд розглянув 3092 звернення суб’єктів електроенергетики, споживачів електричної енергії та громадян з питань електропостачання, а також 114 інформаційних запитів щодо отримання доступу до публічної інформації. У тому числі розглянуто 2122 звернення громадян.  
 
Слід зазначити, що із загальної кількості звернень за 11 місяців 2017 року інспекції Держенергонагляду розглянули 109 звернень громадян, які надійшли від Урядового контактного центру. При цьому до Головної інспекції Держенергонагляду таких звернень надійшло 141.
 
За результатами розгляду звернень заявників на вимогу Держенергонагляду за 11 місяців 2017 року енергопостачальники з метою відновлення прав заявників провели наступні роботи:
  • замінили 720 дефектних опор повітряних ліній електропередачі (далі – ПЛ);
  • розчистили 53,33 км трас ПЛ від порослі та дерев;
  • встановили 10 розвантажувальних трансформаторних пунктів та провели реконструкцію 10 ПЛ-10 кВ та 30 ПЛ-0,4 кВ;
  • привели показники якості електричної енергії до нормативних величин за результатами розгляду 403 звернень споживачів;
  • провели технічне обслуговування електричних мереж на 193 об’єктах.
За результатами розгляду звернень на вимогу Держенергонагляду 107 споживачам відновили електропостачання.
 
Під час розгляду звернень споживачів з питань оскарження дій працівників енергопостачальників щодо складення актів про порушення та здійснення за ними розрахунків збитків у 26 випадках були скасовані нарахування збитків за актами про порушення та у 98 випадках здійснено перерахунок збитків зі зменшенням загальної суми на 2 млн 596 тис. грн. Також 22 споживачам здійснено зменшення нарахувань за спожиту електричну енергію на суму 233 тис. грн.
 
Детальна інформація щодо фізичних обсягів робіт, проведених енергопостачальниками за результатами розгляду Держенергонаглядом звернень заявників, наведена у Додатку 1.
 
Із загальної кількості звернень споживачів електричної енергії, що звернулись до інспекцій Держенергонагляду в областях та м. Києві, на їх користь вирішені питання, порушені у 904 зверненнях або майже 74%.
 
За підсумками розгляду звернень громадян, інспекції надали 625 роз’яснення, що становить 40%. З решти звернень на користь громадян вирішені питання, порушені у 714 зверненнях або майже 45%.
 
Розгорнута інформація щодо розгляду звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян Держенергонаглядом з питань електропостачання за 11 місяців 2017 року наведена у Додатку 2.
 
Найбільше звернень заявників розглянуто інспекціями Держенергонагляду у: Київській області – 208 звернень, м. Києві – 196 звернень та Дніпропетровській області – 191 звернення.
 
Найменша кількість звернень надійшла до інспекції у Тернопільській області (16 звернень).
 
Кількість звернень, що надійшли до інспекцій Держенергонагляду в областях та м. Києві, наведена у Додатку 3. Кількість наданих роз’яснень та кількість відповідей на користь споживачів електричної енергії по Україні за          11 місяців 2017 року наведена у Додатку 4.
 
Головна інспекція Держенергонагляду за 11 місяців 2017 року розглянула 1440 звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян з питань електропостачання, у тому числі 1082 звернення громадян.
 
Із зазначеної кількості звернень самостійно управління та відділи Головної інспекції Держенергонагляду розглянули 725 звернень та надали 715 доручень територіальним підрозділам Держенергонагляду.
 

Головна інспекція Держенергонагляду за підсумками розгляду звернень надала 1091 роз’яснення або 76%. З решти звернень на користь споживачів електричної енергії вирішені питання, порушені у 283 зверненнях або майже 81%.

За тематикою найбільше звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян надійшло до Головної інспекції Держенергонагляду з питань:

  • розрахунків за спожиту електричну енергію, застосування тарифів, надання пільг та укладення договорів – 298 звернень;
  • припинення (відновлення) електропостачання – 177 звернень;
  • якості надання послуг з постачання електричної енергії та невідповідності нормативним документам її показників – 184 звернення, що становить 46% від загальної кількості звернень.

Звернення, що надійшли до інспекцій Держенергонагляду в областях та місті Києві за 11 місяців 2017 року, переважно стосувалися питань:

  • якості надання послуг з постачання електричної енергії та невідповідності нормативним документам її показників – 422 звернення;
  • розрахунків за спожиту електричну енергію, застосування тарифів та надання пільг – 302 звернення;
  • оскарження дій енергопостачальника щодо складення актів про порушення ПКЕЕ, ПКЕЕН та здійснення за ними розрахунків збитків – 276 звернень, що становить 42% від загальної кількості звернень.

За 11 місяців 2017 року на Комісіях Інформаційно-консультаційних центрів по роботі зі споживачами електричної енергії при електропередавальних організаціях за участю уповноважених представників Держенергонагляду розглянуто 1254 звернення. Із зазначеної кількості прийнято рішення відновити порушені права заявників у 498 випадках або майже 40%.

Детальна інформація щодо участі представників інспекцій Держенергонагляду в роботі Комісій Інформаційно-консультаційних центрів по роботі зі споживачами електричної енергії при електропередавальних організаціях наведена у Додатку 5.

Вкладення:
ФайлРозмір файла:
Скачати цей файл (Додаток 1.xls)Додаток 1.xls50 kB
Скачати цей файл (Додаток 2.xls)Додаток 2.xls155 kB
Скачати цей файл (додаток 3.png)додаток 3.png185 kB
Скачати цей файл (додаток 4.png)додаток 4.png161 kB
Скачати цей файл (Додаток 5.xlsx)Додаток 5.xlsx14 kB