Інформація щодо розгляду звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів електричної енергії та громадян Держенергонаглядом з питань електропостачання за 10 місяців 2017 року

Інформація щодо розгляду звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів електричної енергії та громадян Держенергонаглядом з питань електропостачання за 10 місяців 2017 року
За 10 місяців 2017 року Держенергонагляд розглянув 2759 звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів електричної енергії та громадян з питань електропостачання, а також 97 інформаційних запитів щодо отримання доступу до публічної інформації. У тому числі розглянуто 1868 звернень громадян.  
Слід зазначити, що із загальної кількості звернень за 10 місяців 2017 року інспекції Держенергонагляду розглянули 100 звернень громадян, які надійшли від Урядового контактного центру. При цьому до Головної інспекції Держенергонагляду таких звернень надійшло 124.
 
За результатами розгляду звернень заявників на вимогу Держенергонагляду за 10 місяців 2017 року енергопостачальники з метою відновлення прав заявників провели наступні роботи:
  • замінили 720 дефектних опор повітряних ліній електропередачі (далі – ПЛ);
  • розчистили 53,33 км трас ПЛ від порослі та дерев;
  • встановили 10 розвантажувальних трансформаторних пунктів та провели реконструкцію 10 ПЛ-10 кВ та 30 ПЛ-0,4 кВ;
  • привели показники якості електричної енергії до нормативних величин за результатами розгляду 403 звернень споживачів;
  • провели технічне обслуговування електричних мереж на 193 об’єктах.
За результатами розгляду звернень на вимогу Держенергонагляду 107 споживачам відновили електропостачання.
 
Під час розгляду звернень споживачів з питань оскарження дій працівників енергопостачальників щодо складення актів про порушення та здійснення за ними розрахунків збитків у 26 випадках були скасовані нарахування збитків за актами про порушення та у 98 випадках здійснено перерахунок збитків зі зменшенням загальної суми на 2 млн 596 тис. грн. Також 22 споживачам здійснено зменшення нарахувань за спожиту електричну енергію на суму 233 тис. грн.
 
Детальна інформація щодо фізичних обсягів робіт, проведених енергопостачальниками за результатами розгляду Держенергонаглядом звернень заявників, наведена у Додатку 1.
 
Із загальної кількості звернень споживачів електричної енергії, що звернулись до інспекцій Держенергонагляду в областях та м. Києві, на їх користь вирішені питання, порушені у 802 зверненнях або майже 74%.
 
За підсумками розгляду звернень громадян, інспекції надали 543 роз’яснення, що становить 40%. З решти звернень на користь громадян вирішені питання, порушені у 634 зверненнях або майже 77%.
 
Розгорнута інформація щодо розгляду звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян Держенергонаглядом з питань електропостачання за 10 місяців 2017 року наведена у Додатку 2.
 
Найбільше звернень заявників розглянуто інспекціями Держенергонагляду у: м. Києві – 182 звернення, Київській області – 178 звернень та Дніпропетровській області – 174 звернення.
 
Найменша кількість звернень надійшла до інспекції у Луганській області (25 звернень).
 
Кількість звернень, що надійшли до інспекцій Держенергонагляду в областях та м. Києві, наведена у Додатку 3. Кількість наданих роз’яснень та кількість відповідей на користь споживачів електричної енергії по Україні за 10 місяців 2017 року наведена у Додатку 4.
 
Головна інспекція Держенергонагляду за 10 місяців 2017 року розглянула 1305 звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян з питань електропостачання, у тому числі 979 звернень громадян.
 
Із зазначеної кількості звернень самостійно управління та відділи Головної інспекції Держенергонагляду розглянули 657 звернень та надали 638 доручень територіальним підрозділам Держенергонагляду.
 

Головна інспекція Держенергонагляду за підсумками розгляду звернень надала 1019 роз’яснень або 78%. З решти звернень на користь споживачів електричної енергії вирішені питання, порушені у 235 зверненнях або майже 82%.

За тематикою найбільше звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян надійшло до Головної інспекції Держенергонагляду з питань:

  • розрахунків за спожиту електричну енергію, застосування тарифів, надання пільг та укладення договорів – 277 звернень;
  • припинення (відновлення) електропостачання – 156 звернень;
  • якості надання послуг з постачання електричної енергії та невідповідності нормативним документам її показників – 167 звернень, що становить 46% від загальної кількості звернень.

Звернення, що надійшли до інспекцій Держенергонагляду в областях та місті Києві за 10 місяців 2017 року, переважно стосувалися питань:

  • якості надання послуг з постачання електричної енергії та невідповідності нормативним документам її показників – 374 звернення;
  • розрахунків за спожиту електричну енергію, застосування тарифів та надання пільг – 270 звернень;
  • оскарження дій енергопостачальника щодо складення актів про порушення ПКЕЕ, ПКЕЕН та здійснення за ними розрахунків збитків – 251 звернення, що становить 61% від загальної кількості звернень.
 

За 10 місяців 2017 року на Комісіях Інформаційно-консультаційних центрів по роботі зі споживачами електричної енергії при електропередавальних організаціях за участю уповноважених представників Держенергонагляду розглянуто 1093 звернення. Із зазначеної кількості прийнято рішення відновити порушені права заявників у 391 випадку або майже 36%.

Детальна інформація щодо участі представників інспекцій Держенергонагляду в роботі Комісій Інформаційно-консультаційних центрів по роботі зі споживачами електричної енергії при електропередавальних організаціях наведена у Додатку 5.

 

Вкладення:
ФайлРозмір файла:
Скачати цей файл (Додаток 1.xls)Додаток 1.xls50 kB
Скачати цей файл (Додаток 2.xls)Додаток 2.xls189 kB
Скачати цей файл (Додаток 3.png)Додаток 3.png162 kB
Скачати цей файл (Додаток 4.png)Додаток 4.png160 kB
Скачати цей файл (Додаток 5.xlsx)Додаток 5.xlsx24 kB