Інформація щодо розгляду звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів електричної енергії та громадян Держенергонаглядом з питань електропостачання за 9 місяців 2017 року

Інформація щодо розгляду звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів електричної енергії та громадян Держенергонаглядом з питань електропостачання за 9 місяців 2017 року
За 9 місяців 2017 року Держенергонагляд розглянув 2486 звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів електричної енергії та громадян з питань електропостачання, а також 89 інформаційних запитів щодо отримання доступу до публічної інформації. У тому числі розглянуто 1684 звернення громадян.  
Слід зазначити, що із загальної кількості звернень за 9 місяців 2017 року інспекції Держенергонагляду розглянули 92 звернення громадян, які надійшли від Урядового контактного центру. При цьому до Головної інспекції Держенергонагляду таких звернень надійшло 115.
 
За результатами розгляду звернень заявників на вимогу Держенергонагляду за 9 місяців 2017 року енергопостачальники з метою відновлення прав заявників провели наступні роботи:
  • замінили 539 дефектних опор повітряних ліній електропередачі (далі – ПЛ);
  • розчистили 49,12 км трас ПЛ від порослі та дерев;
  • встановили 10 розвантажувальних трансформаторних пунктів та провели реконструкцію 10 ПЛ-10 кВ та 30 ПЛ-0,4 кВ;
  • привели показники якості електричної енергії до нормативних величин за результатами розгляду 386 звернень споживачів;
  • провели технічне обслуговування електричних мереж на 169 об’єктах.
За результатами розгляду звернень на вимогу Держенергонагляду 96 споживачам відновили електропостачання.
 
Під час розгляду звернень споживачів з питань оскарження дій працівників енергопостачальників щодо складення актів про порушення та здійснення за ними розрахунків збитків у 22 випадках були скасовані нарахування збитків за актами про порушення та у 81 випадку здійснено перерахунок збитків зі зменшенням загальної суми на 2 млн 368 тис. грн. Також 19 споживачам здійснено зменшення нарахувань за спожиту електричну енергію на суму 226 тис. грн.
 
Детальна інформація щодо фізичних обсягів робіт, проведених енергопостачальниками за результатами розгляду Держенергонаглядом звернень заявників, наведена у Додатку 1.
 
Із загальної кількості звернень споживачів електричної енергії, що звернулись до інспекцій Держенергонагляду в областях та м. Києві, на їх користь вирішені питання, порушені у 720 зверненнях або майже 77%.
 
За підсумками розгляду звернень громадян, інспекції надали 526 роз’яснень, що становить 44%. З решти звернень на користь громадян вирішені питання, порушені у 562 зверненнях або майже 82%.
 
Розгорнута інформація щодо розгляду звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян Держенергонаглядом з питань електропостачання за 9 місяців 2017 року наведена у Додатку 2.
 
Найбільше звернень заявників розглянуто інспекціями Держенергонагляду у: м. Києві – 167 звернень, Кіровоградській області – 155 звернень та Дніпропетровській області – 154 звернення.
 
Найменша кількість звернень надійшла до інспекції у Миколаївській області (23 звернення).
 
Кількість звернень, що надійшли до інспекцій Держенергонагляду в областях та м. Києві, наведена у Додатку 3. Кількість наданих роз’яснень та кількість відповідей на користь споживачів електричної енергії по Україні за 9 місяців 2017 року наведена у Додатку 4.
 
Головна інспекція Держенергонагляду за 9 місяців 2017 року розглянула 1183 звернення суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян з питань електропостачання, у тому числі 893 звернення громадян.
 
Із зазначеної кількості звернень самостійно управління та відділи Головної інспекції Держенергонагляду розглянули 601 звернення та надали 582 доручення територіальним підрозділам Держенергонагляду.
 
 

Головна інспекція Держенергонагляду за підсумками розгляду звернень надала 969 роз’яснень або 89%. З решти звернень на користь споживачів електричної енергії вирішені питання, порушені у 181 зверненні або майже 85%.

За тематикою найбільше звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян надійшло до Головної інспекції Держенергонагляду з питань:

  • розрахунків за спожиту електричну енергію, застосування тарифів, надання пільг та укладення договорів – 259 звернень;
  • припинення (відновлення) електропостачання – 139 звернень;
  • якості надання послуг з постачання електричної енергії та невідповідності нормативним документам її показників – 141 звернення, що становить 46% від загальної кількості звернень.

Звернення, що надійшли до інспекцій Держенергонагляду в областях та місті Києві за 9 місяців 2017 року, переважно стосувалися питань:

  • якості надання послуг з постачання електричної енергії та невідповідності нормативним документам її показників – 320 звернень;
  • розрахунків за спожиту електричну енергію, застосування тарифів та надання пільг – 251 звернення;
  • оскарження дій енергопостачальника щодо складення актів про порушення ПКЕЕ, ПКЕЕН та здійснення за ними розрахунків збитків – 226 звернень, що становить 42% від загальної кількості звернень.

За 9 місяців 2017 року на Комісіях Інформаційно-консультаційних центрів по роботі зі споживачами електричної енергії при електропередавальних організаціях за участю уповноважених представників Держенергонагляду розглянуто 967 звернень. Із зазначеної кількості прийнято рішення відновити порушені права заявників у 353 випадках або майже 37%.

Детальна інформація щодо участі представників інспекцій Держенергонагляду в роботі Комісій Інформаційно-консультаційних центрів по роботі зі споживачами електричної енергії при електропередавальних організаціях наведена у Додатку 5.

Вкладення:
ФайлРозмір файла:
Скачати цей файл (9in17-1.jpg)9in17-1.jpg61 kB
Скачати цей файл (9in17.jpg)9in17.jpg92 kB
Скачати цей файл (Додаток 1.xls)Додаток 1.xls51 kB
Скачати цей файл (Додаток 2.xls)Додаток 2.xls189 kB
Скачати цей файл (Додаток 3.jpg)Додаток 3.jpg221 kB
Скачати цей файл (Додаток 4.jpg)Додаток 4.jpg223 kB
Скачати цей файл (Додаток 5.xlsx)Додаток 5.xlsx24 kB