Інформація щодо розгляду звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів електричної енергії та громадян Держенергонаглядом з питань електропостачання за 7 місяців 2017 року

Інформація щодо розгляду звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів електричної енергії та громадян Держенергонаглядом з питань електропостачання за 7 місяців 2017 року
За 7 місяців 2017 року Держенергонагляд розглянув 1915 звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів електричної енергії та громадян з питань електропостачання, а також 67 інформаційних запитів щодо отримання доступу до публічної інформації. У тому числі розглянуто 1321 звернення громадян.  
 
Слід зазначити, що із загальної кількості звернень за 7 місяців 2017 року інспекції Держенергонагляду розглянули 65 звернень громадян, які надійшли від Урядового контактного центру. При цьому до Головної інспекції Держенергонагляду таких звернень надійшло 91.
 
За результатами розгляду звернень заявників на вимогу Держенергонагляду за 7 місяців 2017 року енергопостачальники з метою відновлення прав заявників провели наступні роботи:
  • замінили 206 дефектних опор повітряних ліній електропередачі (далі – ПЛ);
  • розчистили 32 км трас ПЛ від порослі та дерев;
  • встановили 9 розвантажувальних трансформаторних пунктів та провели реконструкцію 9 ПЛ-10 кВ та 27 ПЛ-0,4 кВ;
  • привели показники якості електричної енергії до нормативних величин за результатами розгляду 295 звернень споживачів;
  • провели технічне обслуговування електричних мереж на 116 об’єктах.
За результатами розгляду звернень на вимогу Держенергонагляду 72 споживачам відновили електропостачання.
 
Під час розгляду звернень споживачів з питань оскарження дій працівників енергопостачальників щодо складення актів про порушення та здійснення за ними розрахунків збитків у 19 випадках були скасовані нарахування збитків за актами про порушення та у 51 випадку здійснено перерахунок збитків зі зменшенням загальної суми на 1 млн 50 тис. грн. Також 13 споживачам здійснено зменшення нарахувань за спожиту електричну енергію на суму 212 тис. грн.
 
Детальна інформація щодо фізичних обсягів робіт, проведених енергопостачальниками за результатами розгляду Держенергонаглядом звернень заявників, наведена у Додатку 1.
 
Із загальної кількості звернень споживачів електричної енергії, що звернулись до інспекцій Держенергонагляду в областях та м. Києві, на їх користь вирішені питання, порушені у 523 зверненнях або 87%.
 
За підсумками розгляду звернень громадян, інспекції надали 486 роз’яснень, що становить 50%. З решти звернень на користь громадян вирішені питання, порушені у 401 звернені або 83%.
 
Розгорнута інформація щодо розгляду звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян Держенергонаглядом з питань електропостачання за 7 місяців 2017 року наведена у Додатку 2.
 
Найбільше звернень заявників розглянуто інспекціями Держенергонагляду у: Запорізькій області – 136 звернень, Дніпропетровській області – 126 звернень та м. Києві – 117 звернень.
 
Найменша кількість звернень надійшла до інспекції у Тернопільській області (9 звернень).
 
Кількість звернень, що надійшли до інспекцій Держенергонагляду в областях та м. Києві, наведена у Додатку 3. Кількість наданих роз’яснень та кількість відповідей на користь споживачів електричної енергії по Україні за 7 місяців 2017 року наведена у Додатку 4.
 
Головна інспекція Держенергонагляду за 7 місяців 2017 року розглянула 913 звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян з питань електропостачання, у тому числі 682 звернення громадян.
 
Із зазначеної кількості звернень самостійно управління та відділи Головної інспекції Держенергонагляду розглянули 473 звернення та надали440 доручень територіальним підрозділам Держенергонагляду.
 
 

Головна інспекція Держенергонагляду за підсумками розгляду звернень надала 753 роз’яснення або 82%. З решти звернень на користь споживачів електричної енергії вирішені питання, порушені у 124 зверненнях або майже 78%.

За тематикою найбільше звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян надійшло до Головної інспекції Держенергонагляду з питань:

  • розрахунків за спожиту електричну енергію, застосування тарифів, надання пільг та укладення договорів – 213 звернень;
  • якості надання послуг з постачання електричної енергії та невідповідності нормативним документам її показників – 101 звернення;
  • приєднання об’єктів до електричних мереж – 95 звернень;
  • оскарження дій енергопостачальника щодо складення актів про порушення ПКЕЕ, ПКЕЕН та здійснення за ними розрахунків збитків – 95 звернень, що становить 55% від загальної кількості звернень.

Звернення, що надійшли до інспекцій Держенергонагляду в областях та місті Києві за 7 місяців 2017 року, переважно стосувалися питань:

  • якості надання послуг з постачання електричної енергії та невідповідності нормативним документам її показників – 284 звернення;
  • розрахунків за спожиту електричну енергію, застосування тарифів та надання пільг – 204 звернення;
  • оскарження дій енергопостачальника щодо складення актів про порушення ПКЕЕ, ПКЕЕН та здійснення за ними розрахунків збитків – 173 звернення, що становить майже 46% від загальної кількості звернень.

За 7 місяців 2017 року на Комісіях Інформаційно-консультаційних центрів по роботі зі споживачами електричної енергії при електропередавальних організаціях за участю уповноважених представників Держенергонагляду розглянуто 744 звернення. Із зазначеної кількості прийнято рішення відновити порушені права заявників у 293 випадках   або 39%.

Детальна інформація щодо участі представників інспекцій Держенергонагляду в роботі Комісій Інформаційно-консультаційних центрів по роботі зі споживачами електричної енергії при електропередавальних організаціях наведена у Додатку 5.

 

Начальник відділу розгляду звернень

управління електроенергетичного нагляду                                   В. Мазуренко

Вкладення:
ФайлРозмір файла:
Скачати цей файл (Додаток 1.xls)Додаток 1.xls42 kB
Скачати цей файл (Додаток 2.xls)Додаток 2.xls158 kB
Скачати цей файл (Додаток 3.jpg)Додаток 3.jpg166 kB
Скачати цей файл (Додаток 4.jpg)Додаток 4.jpg167 kB
Скачати цей файл (Додаток 5.xlsx)Додаток 5.xlsx23 kB