Інформація щодо розгляду звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів електричної енергії та громадян Держенергонаглядом з питань електропостачання за 6 місяців 2017 року

Інформація щодо розгляду звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів електричної енергії та громадян Держенергонаглядом з питань електропостачання за 6 місяців 2017 року
За 6 місяців 2017 року Держенергонагляд розглянув 1671 звернення суб’єктів електроенергетики, споживачів електричної енергії та громадян з питань електропостачання, а також 42 інформаційних запити щодо отримання доступу до публічної інформації. У тому числі розглянуто 1158 звернень громадян.  
Слід зазначити, що із загальної кількості звернень за 6 місяців  2017 року інспекції Держенергонагляду розглянули 52 звернення громадян, які надійшли від Урядового контактного центру. При цьому до Головної інспекції Держенергонагляду таких звернень надійшло 83.
 
За результатами розгляду звернень заявників на вимогу Держенергонагляду за 6 місяців 2017 року енергопостачальники з метою відновлення прав заявників провели наступні роботи:
 
         - замінили 185 дефектних опор повітряних ліній електропередачі (далі – ПЛ);
         - розчистили 29 км трас ПЛ від порослі та дерев;
         - встановили 9 розвантажувальних трансформаторних пунктів та провели реконструкцію 9 ПЛ-10 кВ та 27 ПЛ-0,4 кВ;
         - привели показники якості електричної енергії до нормативних величин за результатами розгляду 277 звернень споживачів;
         -  провели технічне обслуговування електричних мереж на 95 об’єктах.
За результатами розгляду звернень на вимогу Держенергонагляду 69 споживачам відновили електропостачання.
 
Під час розгляду звернень споживачів з питань оскарження дій працівників енергопостачальників щодо складення актів про порушення та здійснення за ними розрахунків збитків у 18 випадках були скасовані нарахування збитків за актами про порушення та у 48 випадках здійснено перерахунок збитків зі зменшенням загальної суми на 1 млн 915 тис. грн. Також 13 споживачам здійснено зменшення нарахувань за спожиту електричну енергію на суму 212 тис. грн.
 
Детальна інформація щодо фізичних обсягів робіт, проведених енергопостачальниками за результатами розгляду Держенергонаглядом звернень заявників, наведена у Додатку 1.
 
Із загальної кількості звернень споживачів електричної енергії, що звернулись до інспекцій Держенергонагляду в областях та м. Києві,  на їх користь вирішені питання, порушені у 454 зверненнях або 88%.
 
За підсумками розгляду звернень громадян, інспекції надали 434 роз’яснення, що становить 51%. З решти звернень на користь громадян вирішені питання, порушені у 344 зверненнях або 83%.
 
Розгорнута інформація щодо розгляду звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян Держенергонаглядом з питань електропостачання за 6 місяців 2017 року наведена у Додатку 2.
 
Найбільше звернень заявників розглянуто інспекціями Держенергонагляду у: Запорізькій області – 123 звернення, Дніпропетровській області – 114 звернень та м. Києві – 104 звернення.
 
Найменша кількість звернень надійшла до інспекції у Тернопільській області (9 звернень).
 
Кількість звернень, що надійшли до інспекцій Держенергонагляду в областях та м. Києві, наведена у Додатку 3. Кількість наданих роз’яснень та кількість відповідей на користь споживачів електричної енергії по Україні за 6 місяців 2017 року наведена у Додатку 4.
 
Головна інспекція Держенергонагляду за 6 місяців 2017 року розглянула 793 звернення суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян з питань електропостачання, у тому числі 591 звернення громадян.
 
Із зазначеної кількості звернень самостійно управління та відділи Головної інспекції Держенергонагляду розглянули 415 звернень та надали 378 доручень територіальним підрозділам Держенергонагляду.
 
 
Головна інспекція Держенергонагляду за підсумками розгляду звернень надала 641 роз’яснення або 81%. З решти звернень на користь споживачів електричної енергії вирішені питання, порушені у 117 зверненнях або 78%.
 
За тематикою найбільше звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян надійшло до Головної інспекції Держенергонагляду з питань:
  • розрахунків за спожиту електричну енергію, застосування тарифів, надання пільг та укладення договорів – 188 звернень;
  • якості надання послуг з постачання електричної енергії та невідповідності нормативним документам її показників – 93 звернення;
  • приєднання об’єктів до електричних мереж – 85 звернень,
що становить 46% від загальної кількості звернень.
Звернення, що надійшли до інспекцій Держенергонагляду в областях та місті Києві за 6 місяців 2017 року, переважно стосувалися питань:
  • якості надання послуг з постачання електричної енергії та невідповідності нормативним документам її показників – 266 звернень;
  • розрахунків за спожиту електричну енергію, застосування тарифів та надання пільг – 173 звернення;
  • оскарження дій енергопостачальника щодо складення актів про порушення ПКЕЕ, ПКЕЕН та здійснення за ними розрахунків збитків – 159 звернень, що становить майже 48% від загальної кількості звернень.

За 6 місяців 2017 року на Комісіях Інформаційно-консультаційних центрів по роботі зі споживачами електричної енергії при електропередавальних організаціях за участю уповноважених представників Держенергонагляду розглянуто 627 звернень. Із зазначеної кількості прийнято рішення відновити порушені права заявників у 252 випадках   або 40%.
 
Детальна інформація щодо участі представників інспекцій Держенергонагляду в роботі Комісій Інформаційно-консультаційних центрів по роботі зі споживачами електричної енергії при електропередавальних організаціях наведена у Додатку 5.
 
 
Заступник начальника
управління електроенергетичного нагляду                                              С. Волков
 
 
 
Вкладення:
ФайлРозмір файла:
Скачати цей файл (Додаток 1.xls)Додаток 1.xls43 kB
Скачати цей файл (Додаток 2.xls)Додаток 2.xls149 kB
Скачати цей файл (Додаток 3.jpg)Додаток 3.jpg166 kB
Скачати цей файл (Додаток 4.jpg)Додаток 4.jpg168 kB
Скачати цей файл (Додаток 5.xlsx)Додаток 5.xlsx23 kB