За 10 місяців 2017 року Держенергонагляд розглянув 2759 звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів електричної енергії та громадян з питань електропостачання, а також 97 інформаційних запитів щодо отримання доступу до публічної інформації. У тому числі розглянуто 1868 звернень громадян.  
Слід зазначити, що із загальної кількості звернень за 10 місяців 2017 року інспекції Держенергонагляду розглянули 100 звернень громадян, які надійшли від Урядового контактного центру. При цьому до Головної інспекції Держенергонагляду таких звернень надійшло 124.
 
За результатами розгляду звернень заявників на вимогу Держенергонагляду за 10 місяців 2017 року енергопостачальники з метою відновлення прав заявників провели наступні роботи:
Детальніше...

За 9 місяців 2017 року Держенергонагляд розглянув 2486 звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів електричної енергії та громадян з питань електропостачання, а також 89 інформаційних запитів щодо отримання доступу до публічної інформації. У тому числі розглянуто 1684 звернення громадян.  
Слід зазначити, що із загальної кількості звернень за 9 місяців 2017 року інспекції Держенергонагляду розглянули 92 звернення громадян, які надійшли від Урядового контактного центру. При цьому до Головної інспекції Держенергонагляду таких звернень надійшло 115.
 
За результатами розгляду звернень заявників на вимогу Держенергонагляду за 9 місяців 2017 року енергопостачальники з метою відновлення прав заявників провели наступні роботи:
Детальніше...

За 8 місяців 2017 року Держенергонагляд розглянув 2168 звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів електричної енергії та громадян з питань електропостачання, а також 78 інформаційних запитів щодо отримання доступу до публічної інформації. У тому числі розглянуто 1478 звернень громадян.  
 
Слід зазначити, що із загальної кількості звернень за 8 місяців 2017 року інспекції Держенергонагляду розглянули 82 звернення громадян, які надійшли від Урядового контактного центру. При цьому до Головної інспекції Держенергонагляду таких звернень надійшло 104.
 
За результатами розгляду звернень заявників на вимогу Держенергонагляду за 8 місяців 2017 року енергопостачальники з метою відновлення прав заявників провели наступні роботи:
  • замінили 425 дефектних опор повітряних ліній електропередачі (далі – ПЛ);
  • розчистили 40,5 км трас ПЛ від порослі та дерев;
  • встановили 10 розвантажувальних трансформаторних пунктів та провели реконструкцію 10 ПЛ-10 кВ та 30 ПЛ-0,4 кВ;
  • привели показники якості електричної енергії до нормативних величин за результатами розгляду 369 звернень споживачів;
  • провели технічне обслуговування електричних мереж на 139 об’єктах.
За результатами розгляду звернень на вимогу Держенергонагляду 82 споживачам відновили електропостачання.
 
Під час розгляду звернень споживачів з питань оскарження дій працівників енергопостачальників щодо складення актів про порушення та здійснення за ними розрахунків збитків у 20 випадках були скасовані нарахування збитків за актами про порушення та у 64 випадках здійснено перерахунок збитків зі зменшенням загальної суми на 2 млн 209 тис. грн. Також 16 споживачам здійснено зменшення нарахувань за спожиту електричну енергію на суму 219 тис. грн.
 
Детальна інформація щодо фізичних обсягів робіт, проведених енергопостачальниками за результатами розгляду Держенергонаглядом звернень заявників, наведена у Додатку 1.
 
Із загальної кількості звернень споживачів електричної енергії, що звернулись до інспекцій Держенергонагляду в областях та м. Києві, на їх користь вирішені питання, порушені у 582 зверненнях або майже 82%.
 
За підсумками розгляду звернень громадян, інспекції надали 549 роз’яснень, що становить 50%. З решти звернень на користь громадян вирішені питання, порушені у 446 зверненнях або майже 83%.
 
Розгорнута інформація щодо розгляду звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян Держенергонаглядом з питань електропостачання за 8 місяців 2017 року наведена у Додатку 2.
 
Найбільше звернень заявників розглянуто інспекціями Держенергонагляду у: м. Києві – 160 звернень, Запорізькій області – 152 звернення та Дніпропетровській області – 132 звернення.
 
Найменша кількість звернень надійшла до інспекції у Тернопільській області (10 звернень).
 
Кількість звернень, що надійшли до інспекцій Держенергонагляду в областях та м. Києві, наведена у Додатку 3. Кількість наданих роз’яснень та кількість відповідей на користь споживачів електричної енергії по Україні за 8 місяців 2017 року наведена у Додатку 4.
 
Головна інспекція Держенергонагляду за 8 місяців 2017 року розглянула 1054 звернення суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян з питань електропостачання, у тому числі 797 звернень громадян.
 
Із зазначеної кількості звернень самостійно управління та відділи Головної інспекції Держенергонагляду розглянули 517 звернень та надали 537 доручень територіальним підрозділам Держенергонагляду.
 

Головна інспекція Держенергонагляду за підсумками розгляду звернень надала 889 роз’яснень або 84%. З решти звернень на користь споживачів електричної енергії вирішені питання, порушені у 128 зверненнях або майже 78%.

За тематикою найбільше звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян надійшло до Головної інспекції Держенергонагляду з питань:

  • розрахунків за спожиту електричну енергію, застосування тарифів, надання пільг та укладення договорів – 241 звернення;
  • припинення (відновлення) електропостачання – 123 звернення;
  • якості надання послуг з постачання електричної енергії та невідповідності нормативним документам її показників – 114 звернень, що становить 45% від загальної кількості звернень.

Звернення, що надійшли до інспекцій Держенергонагляду в областях та місті Києві за 8 місяців 2017 року, переважно стосувалися питань:

  • якості надання послуг з постачання електричної енергії та невідповідності нормативним документам її показників – 320 звернень;
  • розрахунків за спожиту електричну енергію, застосування тарифів та надання пільг – 221 звернення;
  • оскарження дій енергопостачальника щодо складення актів про порушення ПКЕЕ, ПКЕЕН та здійснення за ними розрахунків збитків – 185 звернень, що становить 44% від загальної кількості звернень.

За 8 місяців 2017 року на Комісіях Інформаційно-консультаційних центрів по роботі зі споживачами електричної енергії при електропередавальних організаціях за участю уповноважених представників Держенергонагляду розглянуто 863 звернення. Із зазначеної кількості прийнято рішення відновити порушені права заявників у 326 випадках   або майже 37%.

Детальна інформація щодо участі представників інспекцій Держенергонагляду в роботі Комісій Інформаційно-консультаційних центрів по роботі зі споживачами електричної енергії при електропередавальних організаціях наведена у Додатку 5.

Вкладення:
ФайлРозмір файла:
Скачати цей файл (Додаток 1.xls)Додаток 1.xls43 kB
Скачати цей файл (Додаток 2.xls)Додаток 2.xls149 kB
Скачати цей файл (Додаток 3.jpg)Додаток 3.jpg162 kB
Скачати цей файл (Додаток 4.jpg)Додаток 4.jpg167 kB
Скачати цей файл (Додаток 5.xlsx)Додаток 5.xlsx23 kB

За 7 місяців 2017 року Держенергонагляд розглянув 1915 звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів електричної енергії та громадян з питань електропостачання, а також 67 інформаційних запитів щодо отримання доступу до публічної інформації. У тому числі розглянуто 1321 звернення громадян.  
 
Слід зазначити, що із загальної кількості звернень за 7 місяців 2017 року інспекції Держенергонагляду розглянули 65 звернень громадян, які надійшли від Урядового контактного центру. При цьому до Головної інспекції Держенергонагляду таких звернень надійшло 91.
Детальніше...

За 6 місяців 2017 року Держенергонагляд розглянув 1671 звернення суб’єктів електроенергетики, споживачів електричної енергії та громадян з питань електропостачання, а також 42 інформаційних запити щодо отримання доступу до публічної інформації. У тому числі розглянуто 1158 звернень громадян.  
Слід зазначити, що із загальної кількості звернень за 6 місяців  2017 року інспекції Держенергонагляду розглянули 52 звернення громадян, які надійшли від Урядового контактного центру. При цьому до Головної інспекції Держенергонагляду таких звернень надійшло 83.
 
За результатами розгляду звернень заявників на вимогу Держенергонагляду за 6 місяців 2017 року енергопостачальники з метою відновлення прав заявників провели наступні роботи:
Детальніше...

За 5 місяців 2017 року Держенергонагляд розглянув 1525 звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян, а також 39 інформаційних запитів щодо отримання доступу до публічної інформації. У тому числі розглянуто 1084 звернення громадян.  
 
Слід зазначити, що із загальної кількості звернень за 5 місяців 2017 року інспекції Держенергонагляду розглянули 39 звернень громадян, які надійшли від Урядового контактного центру. При цьому до Головної інспекції Держенергонагляду таких звернень надійшло 75.
Детальніше...

За 4 місяці 2017 року Держенергонагляд розглянув 1301 звернення суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян, а також 30 інформаційних запитів щодо отримання доступу до публічної інформації. У тому числі розглянуто 920 звернень громадян.  
 
Слід зазначити, що із загальної кількості звернень за 4 місяці 2017 року інспекції Держенергонагляду розглянули 34 звернення громадян, які надійшли від Урядового контактного центру. При цьому до Головної інспекції Держенергонагляду таких звернень надійшло 58.
 
За 4 місяці 2017 року найбільше звернень розглянуто інспекціями Держенергонагляду у Центральному регіоні (258 звернень або 20% від загальної кількості звернень) та Головною інспекцією Держенергонагляду (341 звернення або 26% від загальної кількості). Найменша кількість звернень надійшла до інспекції Держенергонагляду у Донбаському регіоні (34 звернення). Більш детальна інформація щодо кількості звернень, які надійшли до Держенергонагляду, зображена на графіку:
Детальніше...

У січні 2017 року Держенергонагляд розглянув 306 звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян, а також 2 інформаційні запити щодо отримання доступу до публічної інформації. У тому числі розглянуто 202 звернення громадян.  
 
Слід зазначити, що із загальної кількості звернень у січні 2017 року інспекції Держенергонагляду розглянули 6 звернень громадян, які надійшли від Урядового контактного центру. При цьому до Головної інспекції Держенергонагляду таких звернень надійшло 16.
Детальніше...

За 10 місяців 2016 року Держенергонагляд розглянув 3271 звернення суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян, а також 42 інформаційних запити щодо отримання доступу до публічної інформації. У тому числі розглянуто 2153 звернення громадян.  

Детальніше...

За 3 місяці 2017 року Держенергонагляд розглянув 1022 звернення суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян, а також 18 інформаційних запитів щодо отримання доступу до публічної інформації. У тому числі розглянуто 711 звернень громадян.  
 
Слід зазначити, що із загальної кількості звернень за 3 місяці 2017 року інспекції Держенергонагляду розглянули 26 звернень громадян, які надійшли від Урядового контактного центру. При цьому до Головної інспекції Держенергонагляду таких звернень надійшло 48.
Детальніше...

За 2016 рік Держенергонагляд розглянув 4084 звернення суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян, а також 57 інформаційних запитів щодо отримання доступу до публічної інформації. У тому числі розглянуто 2742 звернення громадян.  
 
Слід зазначити, що із загальної кількості звернень за 2016 рік інспекції Держенергонагляду розглянули 114 звернень громадян, які надійшли від Урядового контактного центру. При цьому до Головної інспекції Держенергонагляду таких звернень надійшло 139.
 
За 2016 рік найбільше звернень розглянуто інспекцією Держенергонагляду у Центральному регіоні (881 звернення або майже 22% від загальної кількості звернень) та Головною інспекцією Держенергонагляду (848 звернень або майже 21% від загальної кількості). Найменша кількість звернень надійшла до інспекції Держенергонагляду у Донбаському регіоні (121 звернення). Більш детальна інформація щодо кількості звернень, які надійшли до Держенергонагляду, зображена на графіку:
Детальніше...

За 9 місяців 2016 року Держенергонагляд розглянув 2963 звернення суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян, а також 37 інформаційних запитів щодо отримання доступу до публічної інформації. У тому числі розглянуто 1956 звернень громадян.  
 
Слід зазначити, що із загальної кількості звернень за 9 місяців 2016 року інспекції Держенергонагляду розглянули 90 звернень громадян, які надійшли від Урядового контактного центру. При цьому до Головної інспекції Держенергонагляду таких звернень надійшло 99.
Детальніше...

За 2 місяці 2017 року Держенергонагляд розглянув 668 звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян, а також 7 інформаційних запитів щодо отримання доступу до публічної інформації. У тому числі розглянуто 454 звернення громадян.  
 
Слід зазначити, що із загальної кількості звернень за 2 місяці 2017 року інспекції Держенергонагляду розглянули 16 звернень громадян, які надійшли від Урядового контактного центру. При цьому до Головної інспекції Держенергонагляду таких звернень надійшло 33.
Детальніше...

За 11 місяців 2016 року Держенергонагляд розглянув 3637 звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян, а також 50 інформаційних запитів щодо отримання доступу до публічної інформації. У тому числі розглянуто 2423 звернення громадян.  

Слід зазначити, що із загальної кількості звернень за 11 місяців 2016 року інспекції Держенергонагляду розглянули 103 звернення громадян, які надійшли від Урядового контактного центру. При цьому до Головної інспекції Держенергонагляду таких звернень надійшло 130.

Детальніше...

За 8 місяців 2016 року Держенергонагляд розглянув 2610 звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян, а також 33 інформаційні запити щодо отримання доступу до публічної інформації. У тому числі розглянуто 1722 звернення громадян.  

Слід зазначити, що із загальної кількості звернень за 8 місяців 2016 року інспекції Держенергонагляду розглянули 85 звернень громадян, які надійшли від Урядового контактного центру. При цьому до головної інспекції Держенергонагляду таких звернень надійшло 89.

Детальніше...
Завантажити