За 7 місяців 2017 року Держенергонагляд розглянув 1915 звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів електричної енергії та громадян з питань електропостачання, а також 67 інформаційних запитів щодо отримання доступу до публічної інформації. У тому числі розглянуто 1321 звернення громадян.  
 
Слід зазначити, що із загальної кількості звернень за 7 місяців 2017 року інспекції Держенергонагляду розглянули 65 звернень громадян, які надійшли від Урядового контактного центру. При цьому до Головної інспекції Держенергонагляду таких звернень надійшло 91.
Детальніше...

За 6 місяців 2017 року Держенергонагляд розглянув 1671 звернення суб’єктів електроенергетики, споживачів електричної енергії та громадян з питань електропостачання, а також 42 інформаційних запити щодо отримання доступу до публічної інформації. У тому числі розглянуто 1158 звернень громадян.  
Слід зазначити, що із загальної кількості звернень за 6 місяців  2017 року інспекції Держенергонагляду розглянули 52 звернення громадян, які надійшли від Урядового контактного центру. При цьому до Головної інспекції Держенергонагляду таких звернень надійшло 83.
 
За результатами розгляду звернень заявників на вимогу Держенергонагляду за 6 місяців 2017 року енергопостачальники з метою відновлення прав заявників провели наступні роботи:
Детальніше...

За 5 місяців 2017 року Держенергонагляд розглянув 1525 звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян, а також 39 інформаційних запитів щодо отримання доступу до публічної інформації. У тому числі розглянуто 1084 звернення громадян.  
 
Слід зазначити, що із загальної кількості звернень за 5 місяців 2017 року інспекції Держенергонагляду розглянули 39 звернень громадян, які надійшли від Урядового контактного центру. При цьому до Головної інспекції Держенергонагляду таких звернень надійшло 75.
Детальніше...

За 4 місяці 2017 року Держенергонагляд розглянув 1301 звернення суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян, а також 30 інформаційних запитів щодо отримання доступу до публічної інформації. У тому числі розглянуто 920 звернень громадян.  
 
Слід зазначити, що із загальної кількості звернень за 4 місяці 2017 року інспекції Держенергонагляду розглянули 34 звернення громадян, які надійшли від Урядового контактного центру. При цьому до Головної інспекції Держенергонагляду таких звернень надійшло 58.
 
За 4 місяці 2017 року найбільше звернень розглянуто інспекціями Держенергонагляду у Центральному регіоні (258 звернень або 20% від загальної кількості звернень) та Головною інспекцією Держенергонагляду (341 звернення або 26% від загальної кількості). Найменша кількість звернень надійшла до інспекції Держенергонагляду у Донбаському регіоні (34 звернення). Більш детальна інформація щодо кількості звернень, які надійшли до Держенергонагляду, зображена на графіку:
Детальніше...

За 3 місяці 2017 року Держенергонагляд розглянув 1022 звернення суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян, а також 18 інформаційних запитів щодо отримання доступу до публічної інформації. У тому числі розглянуто 711 звернень громадян.  
 
Слід зазначити, що із загальної кількості звернень за 3 місяці 2017 року інспекції Держенергонагляду розглянули 26 звернень громадян, які надійшли від Урядового контактного центру. При цьому до Головної інспекції Держенергонагляду таких звернень надійшло 48.
Детальніше...

За 2 місяці 2017 року Держенергонагляд розглянув 668 звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян, а також 7 інформаційних запитів щодо отримання доступу до публічної інформації. У тому числі розглянуто 454 звернення громадян.  
 
Слід зазначити, що із загальної кількості звернень за 2 місяці 2017 року інспекції Держенергонагляду розглянули 16 звернень громадян, які надійшли від Урядового контактного центру. При цьому до Головної інспекції Держенергонагляду таких звернень надійшло 33.
Детальніше...

У січні 2017 року Держенергонагляд розглянув 306 звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян, а також 2 інформаційні запити щодо отримання доступу до публічної інформації. У тому числі розглянуто 202 звернення громадян.  
 
Слід зазначити, що із загальної кількості звернень у січні 2017 року інспекції Держенергонагляду розглянули 6 звернень громадян, які надійшли від Урядового контактного центру. При цьому до Головної інспекції Держенергонагляду таких звернень надійшло 16.
Детальніше...

За 10 місяців 2016 року Держенергонагляд розглянув 3271 звернення суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян, а також 42 інформаційних запити щодо отримання доступу до публічної інформації. У тому числі розглянуто 2153 звернення громадян.  

Детальніше...

За 7 місяців 2016 року Держенергонагляд розглянув 2278 звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян, а також 29 інформаційних запитів щодо отримання доступу до публічної інформації. У тому числі розглянуто 1505 звернень громадян.  
Слід зазначити, що із загальної кількості звернень за 7 місяців 2016 року інспекції Держенергонагляду розглянули 77 звернень громадян, які надійшли від Урядового контактного центру. При цьому до головної інспекції Держенергонагляду таких звернень надійшло 81.
Детальніше...

За 2016 рік Держенергонагляд розглянув 4084 звернення суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян, а також 57 інформаційних запитів щодо отримання доступу до публічної інформації. У тому числі розглянуто 2742 звернення громадян.  
 
Слід зазначити, що із загальної кількості звернень за 2016 рік інспекції Держенергонагляду розглянули 114 звернень громадян, які надійшли від Урядового контактного центру. При цьому до Головної інспекції Держенергонагляду таких звернень надійшло 139.
 
За 2016 рік найбільше звернень розглянуто інспекцією Держенергонагляду у Центральному регіоні (881 звернення або майже 22% від загальної кількості звернень) та Головною інспекцією Держенергонагляду (848 звернень або майже 21% від загальної кількості). Найменша кількість звернень надійшла до інспекції Держенергонагляду у Донбаському регіоні (121 звернення). Більш детальна інформація щодо кількості звернень, які надійшли до Держенергонагляду, зображена на графіку:
Детальніше...

За 9 місяців 2016 року Держенергонагляд розглянув 2963 звернення суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян, а також 37 інформаційних запитів щодо отримання доступу до публічної інформації. У тому числі розглянуто 1956 звернень громадян.  
 
Слід зазначити, що із загальної кількості звернень за 9 місяців 2016 року інспекції Держенергонагляду розглянули 90 звернень громадян, які надійшли від Урядового контактного центру. При цьому до Головної інспекції Держенергонагляду таких звернень надійшло 99.
Детальніше...

За 6 місяців 2016 року Держенергонагляд розглянув 1916 звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян, а також 27 інформаційних запитів щодо отримання доступу до публічної інформації. У тому числі розглянуто 1262 звернення громадян.  

Слід зазначити, що із загальної кількості звернень за перше півріччя    2016 року інспекції Держенергонагляду розглянули 74 звернення громадян, які надійшли від Урядового контактного центру. При цьому до головної інспекції Держенергонагляду таких звернень надійшло 71.

За 6 місяців поточного року найбільше звернень розглянуто інспекцією Держенергонагляду у Центральному регіоні (493 звернення або 26% від загальної кількості звернень) та головною інспекцією Держенергонагляду (371 звернення або 19% від загальної кількості). Найменша кількість звернень надійшла до інспекції Держенергонагляду у Донбаському регіоні (53 звернення). Більш детальна інформація щодо кількості звернень, які надійшли до Держенергонагляду, зображена на графіку:

Детальніше...

За 11 місяців 2016 року Держенергонагляд розглянув 3637 звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян, а також 50 інформаційних запитів щодо отримання доступу до публічної інформації. У тому числі розглянуто 2423 звернення громадян.  

Слід зазначити, що із загальної кількості звернень за 11 місяців 2016 року інспекції Держенергонагляду розглянули 103 звернення громадян, які надійшли від Урядового контактного центру. При цьому до Головної інспекції Держенергонагляду таких звернень надійшло 130.

Детальніше...

За 8 місяців 2016 року Держенергонагляд розглянув 2610 звернень суб’єктів електроенергетики, споживачів енергії та громадян, а також 33 інформаційні запити щодо отримання доступу до публічної інформації. У тому числі розглянуто 1722 звернення громадян.  

Слід зазначити, що із загальної кількості звернень за 8 місяців 2016 року інспекції Держенергонагляду розглянули 85 звернень громадян, які надійшли від Урядового контактного центру. При цьому до головної інспекції Держенергонагляду таких звернень надійшло 89.

Детальніше...

Одним із напрямків сьогоднішньої діяльності інспекції Держенергонагляду у Вінницькій області є розгляд звернень споживачів електричної та теплової енергії з питань додержання вимог чинного законодавства в галузі енергетики. Загалом інспекцією Держенергонагляду за 2015 рік та п’ять місяців поточного року розглянуто 40 скарг щодо порушень прав заявників, 120 звернень з питань оцінки технічного стану енергообладнання та приладів обліку підприємств та організацій, надано 29 висновків щодо незабезпеченості багатоквартирних житлових будинків природним газом та централізованим теплопостачанням.

Детальніше...
Завантажити